Regulamin Konkursu Miraculum Olfactica Zgarnij Voucher na wyjazd

Regulamin Konkursu „Miraculum Olfactica – Zgarnij Voucher na wyjazd”

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument (dalej: Regulamin), ustanawia zasady uczestnictwa w konkursie pod nazwą „Miraculum Olfactica – Zgarnij Voucher na wyjazd” (dalej: „Konkurs”).
  2. Organizatorem Konkursu jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000034099, NIP: 7262392016, REGON: 472905994 (dalej: „Organizator”).
  3. Szczegółowe informacje na temat Konkursu zostały zawarte w niniejszym Regulaminie. Skrócony opis zasad przeprowadzenia Konkursu może znajdować się w serwisach Organizatora: Instagram na profilu @miraculum_cosmetics oraz serwisie Facebook na profilu @MiraculumCosmeticsPolska. Wszystkie treści tego rodzaju mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
  4. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany ani administrowany przez serwisy Facebook ani Instagram..
  6. Niniejszy Regulamin stanowi podstawę organizacji Konkursu określając prawa i obowiązki jego uczestników oraz Organizatora.

§2. Uczestnicy

  1. Uczestnikiem Konkursu (dalej: „Uczestnik”) może być wyłącznie osoba fizyczna, która łącznie spełnia poniżej wskazane warunki (z wyłączeniem osób, o których mowa w §2 ust.2.):
  1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  2. mieszka na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. zainstalowała na swoim telefonie lub tablecie aplikację Instagram i/lub Facebook i zalogowała się do nich oraz posiada publiczny profil;
  4. jest fanem profilu marki Miraculum i polubiła profil marki w aplikacjach: na Instagramie @miraculum_cosmetics i/lub Facebooku @MiraculumCosmeticsPolska;
  1. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny, a także inne osoby, niż wyżej wymienione, którym powierzono określone prace w związku z opracowaniem lub organizacją Konkursu, przy czym:
  1. pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z Organizatorem w okresie trwania Konkursu na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia, umowy o świadczenie usług (w tym B2B);
  2. za członka najbliższej rodziny pracownika uważa się jego małżonka/partnera, dzieci, rodziców i rodzeństwo, przysposobionych, a także dzieci, rodziców i rodzeństwo małżonka/partnera oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.  
  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.  
  2. Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć tego Uczestnika z udziału w konkursie (jak również odmówić mu przyznania nagrody), w stosunku, do którego powziął informację o działania sprzeczne z Regulaminem. Wykrycie okoliczności powodujących niespełnienie przez Uczestnika wyżej wskazanych warunków po dniu wydania nagrody uprawnia Organizatora do dochodzenia zwrotu nagrody lub jej wartości.

§3. Zasady udziału

  1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy spełnić wszystkie poniższe warunki:
  1. Kupić dowolny zapach Olfactica w dowolnym sklepie (pełna lista punktów sprzedaży znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu) i zachować paragon.
  2. Wykonać zdjęcie lub video ze swoim ulubionym zapachem Olfactica w klimacie jesiennego chillu, opisująć który zapach i dlaczego pomoże Ci utrzymać dobry nastrój jesienią
  3. Opublikować je na swoim profilu Instagram lub Facebook w formie posta, z oznaczeniem: @miraculum_cosmetics oraz obowiązkowym hashtagiem: #OlfacticaVibe

 

(czynności pod literami a) do d) powyżej dalej łącznie zwane „Praca”)

  1. Organizator nie dopuści do udziału w Konkursie Prac, które:  
  1. naruszają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności prawa autorskie bądź dobra osobiste osób trzecich, w tym bezprawnie wykorzystują wizerunki osób trzecich;
  2. naruszają zasady współżycia społecznego i dobre obyczaje, w szczególności naruszają dobra osobiste innych osób, zawierają treści powszechnie uznawane za wulgarne, obsceniczne, obraźliwe, zawierają treści o charakterze pornograficznym i erotycznym;  
  3. zawierają logotypy bądź treści o charakterze reklamowym dotyczące jakichkolwiek towarów lub usług innych niż marki Organizatora;
  4. nie spełniają kryteriów określonych w Regulaminie lub zostały zgłoszone przez osoby niezgodnie z zasadami Regulaminu
  5. propagują lub nawołują do przemocy, nienawiści, nietolerancji, w szczególności na tle rasowym, etnicznym, wyznaniowym, politycznym;  
  6. prezentują zachowania niebezpieczne;
  7. naruszają zasady serwisu Instagram lub Facebook;
  8. działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Instagram lub Facebook.
  1. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje w całości Regulamin i zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie bez konieczności składania odrębnych oświadczeń w tym przedmiocie i jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika oświadczenia w przedmiocie wyrażenia zgody na korzystanie z wizerunku lub danych osobowych Uczestnika do celów związanych z Konkursem oraz zapewnia, że  o ile będzie z nich korzystał, posiada zgody na publikację wizerunków osób uwiecznionych w ramach Zadania Konkursowego i wraz z publikacją Pracy przenosi takie zgody na Organizatora (a gdy to wizerunek Uczestnika uwieczniono w ramach Zadania Konkursowego, udziela zgody na publikację wizerunku Organizatorowi). Na żądanie Organizatora Uczestnik zobowiązany jest do przedstawienia zgody na publikację wizerunku osoby trzeciej.
  2. Uczestnik Konkursu przesyłając przystępując do Konkursu oświadcza, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do Pracy, które są przejawem jego własnej indywidualnej twórczości o oryginalnym charakterze i są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń podmiotów trzecich oraz oświadcza, że uzyskał wszelkie zezwolenia lub zgody prawem wymagane na korzystanie z przesłanych Prac, o ile są one konieczne lub potrzebne dla ich wykorzystywania przez Organizatora.
  3. W przypadku, gdyby oświadczenia, o których mowa w ust. 3. lub 4 powyżej okazały się niezgodne ze stanem faktycznym i/lub prawnym Uczestnik, który przystąpił do Konkursu, w przypadku ewentualnych roszczeń osób trzecich, ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność oraz oświadcza, że ureguluje wszystkie związane z tym faktem poniesione przez Organizatora szkody. Uczestnik zobowiązuje się zwolnić Organizatora od obowiązku świadczenia na rzecz osób trzecich jakichkolwiek świadczeń związanych z naruszeniem praw autorskich i pokryć roszczenia tych osób trzecich w pełnej ich wysokości, na każde żądanie Organizatora. Ponadto, Uczestnik ten podlega dyskwalifikacji z Konkursu i zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu przyznanej przez Organizatora nagrody, jeżeli ją otrzymał.
  4. Uczestnik przystępując do  Konkursu (z chwilą umieszczenia w serwisie Instagram lub Facebook Pracy) oświadcza, że udziela nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, obejmującej wielokrotne (nieograniczone ilościowo, czasowo i terytorialnie) oraz nieodpłatne korzystanie w całości jak i w dowolnie wybranych fragmentach z Pracy przez Organizatora, jak również przez podmioty wskazane przez Organizatora w związku z Konkursem oraz na potrzeby reklamy marki Olfactica, na następujących polach eksploatacji:
  1. Utrwalanie i zwielokrotnianie drukiem lub podobną techniką, w tym fotokopiowanie i mikrokopiowanie;
  2. Wydawanie (publikowanie) i rozpowszechnianie we wszystkich wydaniach, niezależnie od formy, standardu, systemu lub formatu, bez ograniczenia liczby nakładów, wydań oraz egzemplarzy; poprzez jej publiczne udostępnianie, wykonywanie, wystawianie, odtwarzanie, wyświetlanie i nadawanie, w tym za pośrednictwem sieci Internet oraz w taki sposób, żeby każdy mógł mieć do niej dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym na plakatach, w tym plakatach wielkoformatowych oraz we wszelkich innych formach komunikacji, promocji, reklamy, oznaczania i produkcji towarów;
  3. Wprowadzanie do pamięci komputera i sporządzanie kopii takich zapisów dla potrzeb eksploatacji oraz trwała lub czasowe zwielokrotnianie komputerowego zapisu w całości lub w części dowolnymi środkami i w dowolnej formie;
  4. Uczestnik Konkursu udziela Organizatorowi i na podstawie niniejszego postanowienia zezwolenia na udzielanie dalszych licencji w zakresie nabytych praw do Pracy na wszystkich polach eksploatacji wymienionych powyżej, o ile dla eksploatacji ww. Pracy na tych polach konieczne lub potrzebne jest stworzenie utworu zależnego, a także zezwolenia na udzielenie wzajemnego i równoczesnego lub samodzielnego opracowania, przeróbki, adaptowania części lub całości w tym przez nadawanie im różnego rodzaju form (zmienionej, skróconej, poszerzonej lub skondensowanej) z prawem do reprodukowania na nośnikach zapisu (dyskietce, karcie pamięci, diapozytywie, slajdzie, mikrofilmie, fotokopii, mikroreprodukcji, nośniku CD oraz DVD itp.) oraz z prawem do wykorzystania na nośnikach dźwięku i obrazu. Uczestnik wyraża zgodę, aby jego Praca zgłoszona przez niego do Konkursu była wykorzystywana stosownie do potrzeb Organizatora i/lub podmiotu przez Organizatora wskazanego i wymogów jego publikacji oraz rozpowszechniania na w/w polach eksploatacji, poddawana stosownym obróbkom, przeróbkom, adaptacji, dodawaniu tytułów i podtytułów, skrótów, adjustacji technicznej, tworzeniu opracowań oraz poprawek w tym stylistycznych, ortograficznych i językowych
  1. Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
  2. Organizator, działając na podstawie art. 921 § 3 kodeksu cywilnego zastrzega, że z chwilą wydania Nagrody Laureatowi, nabywa całość autorskich prawa majątkowych do nagrodzonej Pracy, bez jakichkolwiek ograniczeń terytorialnych, czy też czasowych, na wszystkich znanych polach eksploatacji, w tym w szczególności:  
  1. wytwarzanie dowolną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,  
  2. Wykorzystywanie do celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora; obejmuje to również utrwalanie i zwielokrotnianie poligraficzne oraz wykorzystanie tych utrwaleń; utrwalanie audiowizualne dowolną techniką niezależnie do standardu, systemu i formatu; nagrywanie na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników dźwięku i obrazu, w tym powielania,
  3. Publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym w tym w dowolnych – elektronicznym, cyfrowym itp. kanale komunikacji publicznej, nadanie za pomocą wizji lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej przy pomocy dowolnych środków technicznych, w tym nadawanie za pośrednictwem satelity, reemitowanie, rozpowszechnianie i odtwarzanie nagrań, przekazywanie, odtwarzanie i emitowanie w audycjach w środkach masowego przekazu, po utrwaleniu na nośnikach dźwięku i/lub obrazu; rozpowszechnianie w prasie, w sieci Internet, na plakatach, w tym plakatach wielkoformatowych oraz we wszelkich innych formach komunikacji, promocji, reklamy, oznaczania i produkcji towarów.  
  1. Wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, o którym mowa w ust. 8 powyżej Uczestnik przenosi również na Organizatora prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, w tym do rozporządzania i korzystania z utworów zależnych.  
  2. Uczestnik zezwala Organizatorowi na rozpowszechnianie swojego wizerunku utrwalonego na Pracy oraz na przenoszenie tych zezwoleń na osoby trzecie.
  3. Uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jedną pracę.

§ 4 Komisja Konkursowa

  1. W celu wyłonienia zwycięzcy Konkursu (zwanego dalej „Laureatem”) oraz w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu, Organizator powoła komisję Konkursową (dalej jako: „Komisja Konkursowa”).  
  1. Komisja Konkursowa dokonuje wyboru zwycięskiej Pracy, kierując się własnym uznaniem, uwzględniając w szczególności: kreatywność, estetykę zdjęcia/video oraz oryginalność opisu.
  1. Publikacja danych Laureatów Konkursu przez Organizatora nastąpi na profilu @miraculum_cosmetics w serwisie Instagram zgodnie z terminem oznaczonym w § 5 ust. 3
  2. Od decyzji Komisji Konkursowej nie przysługuje odwołanie, co nie wyłącza prawa do złożenia reklamacji, o którym mowa w §8.

§5. Czas trwania

  1. Konkurs trwa od dnia29.09.2025 - do dnia 29.10.2025
  2. Zgłoszenia opublikowane po upływie terminu nie będą brane pod uwagę.
  3. Ogłoszenie Laureatów zostanie dokonane nie później niż w dniu 07.11.2025 roku. Laureaci zobowiązani są do zgłoszenia się do Organizatora w terminie 5 dni od daty 3publikacji wyników Konkursu. Brak zgłoszenia się w wyznaczonym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z nagrody, zaś Organizator przyzna tę nagrodę kolejnej uznanej przez Komisję Konkursową Pracy.

§6. Nagrody

  1. W Konkursie zostaną przyznane następujące nagrody:
  1. I miejsce – voucher na wyjazd o wartości 3000 zł + zestaw kosmetyków Miraculum o wartości 300 złotych,
  2. II miejsce – voucher na wyjazd o wartości 2000 zł + zestaw kosmetyków Miraculum o wartości 300 złotych,
  3. III miejsce – voucher na wyjazd o wartości 1000 zł + zestaw kosmetyków Miraculum o wartości 300 złotych,
  4. 3 wyróżnienia – zestawy kosmetyków Miraculum o wartości 300 złotych.
  1. W celu uzgodnienia szczegółowego sposobu wydania Nagrody Laureat zobowiązany jest skontaktować się z Organizatorem poprzez wiadomość w serwisie Instagram ze wskazaniem swojego adresu e-mail oraz numeru telefonu w terminie 7 dni od dnia publikacji wyników Konkursu. Dalszy kontakt z Laureatem będzie odbywał się za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.  
  2. Laureat zobowiązany jest podać Organizatorowi wszystkie dane niezbędne do wydania Nagrody oraz fotografię paragonu, którego posiadanie jest warunkiem koniecznym wydania Nagrody. Udostepnienie tych danych jest dobrowolne, ale jest konieczne dla odbioru Nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wynika z okoliczności leżących po stronie Uczestnika.  
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez Laureata Konkursu danych kontaktowych, adresu zamieszkania oraz innych danych służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone Organizatorowi zmiany tych danych, uniemożliwiające doręczenie Nagrody.  Nagroda przyznawana jest wyłącznie w całości. Jeśli z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nie dojdzie do doręczenia mu któregokolwiek elementów Nagrody, przyjmuje się, że Uczestnik zrzekł się Nagrody.  
  4. Nagroda nie podlega wymianie na równowartość pieniężną Nagrody lub inne przedmioty albo usługi.    

§7. Podatki

  1. Jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują powstanie obowiązku podatkowego zależnie od wartości nagrody, to do Nagrody zostanie dodana nagroda pieniężna w kwocie stanowiącej wskazany przepisami podatkowymi % wartości Nagrody. W takim przypadku, część nagrody, stanowiąca dodaną kwotę pieniężną, nie zostanie wypłacona Laureatowi, lecz pobrana przez Organizatora, przed wydaniem zwycięzcy Nagrody jako 10% zryczałtowany podatek dochodowy, od łącznej wartości Nagrody, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t. j.: Dz.U.2025.163 t.j. z dnia 2025.02.07).  
  2. Organizator jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem Laureatowi Nagrody obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu wygranej.  
  3. Laureat jest zobowiązany przekazać Organizatorowi wszelkie dane, niezbędne do wypełnienia obowiązków płatnika.  

 

§ 8. Postępowanie reklamacyjne

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu (dalej: „Reklamacje”) Uczestnicy mogą zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres sekretariat@miraculum.com lub listem poleconym, na adres Organizatora.  
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Konkursu oraz w terminie 30 dni od daty opublikowania wyników Konkursu. Reklamacje otrzymane po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu w przypadku listu poleconego decyduje data stempla pocztowego.  
  3. Reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko, dokładny adres Uczestnika, a także dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.  
  5. O rozstrzygnięciu Reklamacji wnoszący poinformowany listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w zależności od sposobu przesłania Reklamacji do Organizatora.
  6. Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji są ostateczne i wiążące.
  7. W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, Organizator oświadcza, że nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

§9. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych w związku z Konkursem jest Organizator, to jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne celem udziału w Konkursie.
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w następujących celach:
  1. przeprowadzenia i realizacji Konkursu, wyłonienia Laureatów i przyznania nagród, przeprowadzenia procesu reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”) za zgodą Uczestnika
  2. wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów o: rachunkowości, podatkach oraz z innych zobowiązań wywodzących się z obowiązujących regulacji (art. 6. ust.1 lit. c RODO),
  3. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora jakimi są: kontakt z Uczestnikami lub ich przedstawicielami ustawowymi oraz ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1lit. f RODO);
  1. Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane w celach marketingowych za odrębną pisemną zgodą udzieloną przez Uczestników. W przypadku udzielenia zgód dotyczących kierowania do Uczestnika działań marketingowych i sprzedażowych określonymi kanałami komunikacji, to dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane, aby prowadzić marketing bezpośredni produktów i usług Organizatora. Podstawą przetwarzania jest dobrowolna zgoda uczestnika, wyrażona na piśmie lub drogą elektroniczną, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO
  2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Konkursu, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z Konkursu i w związku z nim, jak również w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
  3. W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w punkcie 8.4 dane osobowe będą przetwarzane przez okres do wycofania zgody na otrzymywanie od nas treści marketingowych i sprzedażowych określonym kanałem komunikacji przez Uczestnika.
  4. Odbiorcami danych osobowych Uczestników lub przedstawicieli ustawowych mogą być Organizator, podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
  5. Uczestnikowi przysługuje prawo do:
  1. dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
  3. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy RODO,
  1. Dane osobowe Uczestników, nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
  2. Uczestnik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
  3. Uczestnik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w tym w związku z marketingiem bezpośrednim, w tym profilowaniem. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie www.miraculum.pl.  

§10. Postanowienia końcowe

  1. Treść Regulaminu dostępna jest pod adresem www.miraculum.pl.
  2. W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa, Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym powiadomi Uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiany nie mogą jednak naruszać praw nabytych Uczestników.
  3. Zmiany Regulaminu obowiązują względem Uczestników, którzy wcześniej nie akceptowali Regulaminu od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie, o której mowa w ust. 1 powyżej.  
  4. Uczestnicy, którzy zaakceptowali Regulamin, mają prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują wobec Uczestników, którzy zaakceptowali Regulamin po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim.  
  5. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 

 

 

 

 

do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: ShoperFundusze UnijneUE_flag
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium