2000x800-slider-pw-lider-sanatorium-mniejsze.jpg

Kultowe marki Pani Walewska oraz Lider w "Sanatorium Miłości 2"



Kultowe produkty marek Pani Walewska oraz Lider mogą zobaczyć widzowie drugiego sezonu „Sanatorium Miłości”, aktualnie największego hitu telewizji w Polsce. Program gromadzi przed telewizory co tydzień miliony fanów.



Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku, w TVP 1 wystartowała druga edycja programu Sanatorium Miłości, bijącego absolutne rekordy oglądalności wśród wszystkich stacji telewizyjnych. Przed i po emisji każdego odcinka, widzowie mogą obejrzeć kilkusekundowy spot reklamowy Spółki Miraculum S.A. promujący marki Pani Walewska oraz Lider.

Druga edycja Sanatorium Miłości emitowana jest w TVP 1 od stycznia do marca 2020 r., w niedzielny wieczór o godzinie 21:15. Powtórki odcinków: minimum 5 emisji każdego będzie można oglądać na ekranach: TVP 1, TVP Polonia, TVP HD, TVP3 oraz TVP Rozrywka. Wg danych portalu Wirtualnemedia.pl Sanatorium Miłości 2 co tydzień przed telewizory przyciąga średnio 3,26 mln widzów. Dodatkowo Telewizja Polska informuje, że program jest w czołówce najchętniej oglądanych tytułów w serwisie vod.tvp.pl. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek. 



Twórcy „Sanatorium miłości” udowadniają, że emerytura to nowy i przede wszystkim aktywny rozdział życia. Sześć pań i sześciu panów wyrusza w niezwykłą, pełną emocji i wrażeń podróż. Program prowadzi Marta Manowska, prezenterka znana z programu ''Rolnik szuka żony''. Od 48 lat /lub od 1971 roku/ marka Pani Walewska odpowiada na potrzeby dojrzałej, eleganckiej kobiety, szukającej produktów godnych zaufania, pragnącej odrobiny luksusu w rozsądnej cenie. – mówi Tomasz Sarapata – Prezes Miraculum S.A.  

Marka LIDER natomiast to jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich marek specjalizujących się w męskich produktach do i po goleniu. A Krem Lider to najczęściej sprzedawany produkt do golenia w Polsce. – podkreśla Prezes Sarapata.