
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO - PARTNERSKIEGO - MIRACULUM
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady działania programu lojalnościowego dla pracowników sklepów oferujących asortyment spółki pod firmą MIRACULUM S.A („Program Lojalnościowy”). Moc prawną mają jedynie postanowienia Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Miraculum S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000034099, wysokość kapitału zakładowego: 47.050.000,00 zł, NIP 726 23 92 016, REGON 47295994 („Organizator”).
- Program Lojalnościowy obejmuje sklepy z asortymentem marki MIRACULUM S.A. znajdujące się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Okres trwania Programu Lojalnościowego rozpoczyna się w dniu 20 maja 2025 roku, natomiast zakończy się dnia 31 grudnia 2026 roku.
- Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej miraculum.pl w stopce POMOC, kopia Regulaminu w wersji papierowej może zostać udostępniona na życzenie przez Przedstawicieli Handlowych Organizatora.
- Następujące wyrażenia pisane w Regulaminie wielką literą mają znaczenie nadanie im poniżej:
- Gratis - gratis w postaci kosmetyku z asortymentu Organizatora, należny Uczestnikowi z tytułu sprzedaży określonej liczby produktów Organizatora oraz poprawne wypełnienie Kuponu Promocyjnego.
- Kupon Promocyjny – druk wydawany przez Przedstawiciela Handlowego Organizatora zwanego także „Kuponem Promocyjnym dla Personelu Sklepu". Wypełnienie druku poprzez uzupełnienie wymaganych danych wraz z umieszczeniem czytelnego podpisu umożliwia przystąpienie do Programu.
- Organizator – Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa.
- Przedstawiciel Handlowy - przedstawiciel handlowy Organizatora, oddelegowany do podtrzymywania relacji z danym sklepem, w którym zatrudniony jest Uczestnik.
- Uczestnik – osoba fizyczna, będąca personelem sklepu, posiadająca status personelu posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała zgłoszenia w Programie Lojalnościowym na zasadach opisanych w Regulaminie oraz zaakceptowała warunki Regulaminu.
2. CEL PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Program Lojalnościowy ma na celu wsparcie sprzedaży i aktywizację sklepów
z asortymentem Organizatora. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Programu z przyczyn niezależnych od niego, w tym spowodowanych działaniem siły wyższej.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W Programie Lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny, a także inne osoby, niż wyżej wymienione, którym powierzono określone prace w związku z opracowaniem lub organizacją Programu Lojalnościowego, przy czym:
- pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z Organizatorem w okresie trwania Programu Lojalnościowego na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia, umowy o świadczenie usług (w tym B2B);
- za członka najbliższej rodziny pracownika uważa się jego małżonka/partnera, dzieci, rodziców i rodzeństwo, przysposobionych, a także dzieci, rodziców i rodzeństwo małżonka/partnera oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
- Udział w Programie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest odebranie od przedstawiciela Handlowego Miraculum S.A. Kuponu Promocyjnego.
4. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym należy odebrać od Przedstawiciela Handlowego Miraculum S.A. Kupon Promocyjny.
- Uczestnik, który dokona sprzedaży produktu z asortymentu marek wskazanych w Kuponie Promocyjnym wpisuje w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu datę sprzedaży oraz informację o sprzedanym produkcie wraz z kodem EAN.
- Za sprzedaż 15 sztuk produktów z asortymentu marki MIRACULUM oraz wypełnieniu wszystkich pól w Kuponie Promocyjnym Uczestnik otrzymuje 1 (słownie: jeden) wybrany przez siebie Gratis w postaci kosmetyku z asortymentu Organizatora wskazany na liście załączonej do Regulaminu (Załącznik nr 1 – Lista Gratisów).
- Prawidłowo wypełniony Kupon Promocyjny należy przekazać Przedstawicielowi Handlowemu Miraculum S.A., który następnie dokona jego weryfikacji.
- Gratis zostanie przekazany Uczestnikowi przy najbliższym zamówieniu asortymentu Organizatora do Sklepu.
- W przypadku, gdy wartość Gratisu przekroczy kwotę 200,00 zł brutto, Organizator naliczy i odprowadzi zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10%.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawidłowości zgłoszenia, w tym żądania okazania dowodów sprzedaży (paragonu, faktury).
- Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego wykluczyć tego Uczestnika z udziału (jak również odmówić mu przyznania Gratisu), w stosunku, do którego powziął informację o działania sprzeczne z Regulaminem. Wykrycie okoliczności powodujących niespełnienie przez Uczestnika wyżej wskazanych warunków po dniu wydania Gratisu uprawnia Organizatora do dochodzenia zwrotu Gratisu lub jej wartości.
- Wybrany Gratis nie podlega wymianie na równowartość pieniężną Gratisu lub inne przedmioty albo usługi.
5. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu (dalej: „Reklamacje”) Uczestnicy mogą zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres sekretariat@miraculum.com lub listem poleconym, na adres Organizatora.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Programu Lojalnościowego oraz w terminie 30 dni od daty zakończenia Programu Lojalnościowego. Reklamacje otrzymane po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu w przypadku listu poleconego decyduje data stempla pocztowego.
- Reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko, dokładny adres sklepu Uczestnika, a także dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- O rozstrzygnięciu Reklamacji wnoszący poinformowany listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w zależności od sposobu przesłania Reklamacji do Organizatora.
- Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji są ostateczne i wiążące.
- W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, Organizator oświadcza, że nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
6. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych w związku z Programem Lojalnościowym jest Organizator, to jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne celem udziału w Programie.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w następujących celach:
- przeprowadzenia i realizacji Programu Lojalnościowego, przyznania Gratisów, przeprowadzenia procesu reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”);
- wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów o: rachunkowości, podatkach oraz z innych zobowiązań wywodzących się z obowiązujących regulacji (art. 6. ust.1 lit. c RODO),
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora jakimi są: kontakt z Uczestnikami lub ich przedstawicielami ustawowymi oraz ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1lit. f RODO);
- Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane w celach marketingowych za odrębną pisemną zgodą udzieloną przez Uczestników. W przypadku udzielenia zgód dotyczących kierowania do Uczestnika działań marketingowych i sprzedażowych określonymi kanałami komunikacji, to dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane, aby prowadzić marketing bezpośredni produktów i usług Organizatora. Podstawą przetwarzania jest dobrowolna zgoda uczestnika, wyrażona na piśmie lub drogą elektroniczną, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Programu Lojalnościowego, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z Programu Lojalnościowego i w związku z nim, jak również w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
- W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 4 powyżej, dane osobowe będą przetwarzane przez okres do wycofania zgody na otrzymywanie treści marketingowych i sprzedażowych określonym kanałem komunikacji przez Uczestnika, nie później jednak niż do zakończenia trwania Programu Lojalnościowego.
- Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być Organizator, podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów, franczyzobiorcy oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy RODO,
- Dane osobowe Uczestników, nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/i danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Uczestnik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
- Uczestnik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w tym w związku z marketingiem bezpośrednim, w tym profilowaniem. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie miraculum.pl.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail:
sekretariat@miraculum.pl. - Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego,
w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych. - O każdej zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez komunikat e-mail lub ogłoszenie dostępne w miejscu uczestnictwa (np. w sklepie lub u Przedstawiciela Handlowego), z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem zmian w życie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Formularz zgody marketingowej dla Uczestników Programu Lojalnościowego został wskazany poniżej.
Formularz zgody marketingowej dla Uczestników Programu Lojalnościowego
Organizowanego przez Miraculum S.A. w okresie od dnia 20 maja do 31 grudnia 2025 roku
Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać materiały marketingowe/handlowe dotyczące Miraculum S.A. prosimy o podpisanie niżej wymienionej zgody. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych nie jest warunkiem udziału w Programie Lojalnościowym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania od Miraculum S.A., na wskazane przeze mnie w Formularzu dane kontaktowe, informacji handlowych, marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Miraculum S.A.
Zapoznałem/am się z zasadami przetwarzania danych osobowych wskazanymi w Regulaminie do Programu Lojalnościowego organizowanego przez Miraculum S.A.
______________________________________
Miejscowość, data
______________________________________
Podpis
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO - PARTNERSKIEGO - JOKO
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady działania programu lojalnościowego dla pracowników sklepów oferujących asortyment spółki pod firmą MIRACULUM S.A („Program Lojalnościowy”). Moc prawną mają jedynie postanowienia Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Miraculum S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000034099, wysokość kapitału zakładowego: 47.050.000,00 zł, NIP 726 23 92 016, REGON 47295994 („Organizator”).
- Program Lojalnościowy obejmuje sklepy z asortymentem marki MIRACULUM S.A. znajdujące się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Okres trwania Programu Lojalnościowego rozpoczyna się w dniu 20 maja 2025 roku, natomiast zakończy się dnia 31 grudnia 2026 roku.
- Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej miraculum.pl w stopce POMOC, kopia Regulaminu w wersji papierowej może zostać udostępniona na życzenie przez Przedstawicieli Handlowych Organizatora.
- Następujące wyrażenia pisane w Regulaminie wielką literą mają znaczenie nadanie im poniżej:
- Gratis - gratis w postaci kosmetyku z asortymentu Organizatora, należny Uczestnikowi z tytułu sprzedaży określonej liczby produktów Organizatora oraz poprawne wypełnienie Kuponu Promocyjnego.
- Kupon Promocyjny – druk wydawany przez Przedstawiciela Handlowego Organizatora zwanego także „Kuponem Promocyjnym dla Personelu Sklepu". Wypełnienie druku poprzez uzupełnienie wymaganych danych wraz z umieszczeniem czytelnego podpisu umożliwia przystąpienie do Programu.
- Organizator – Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa.
- Przedstawiciel Handlowy - przedstawiciel handlowy Organizatora, oddelegowany do podtrzymywania relacji z danym sklepem, w którym zatrudniony jest Uczestnik.
- Uczestnik – osoba fizyczna, będąca personelem sklepu, posiadająca status personelu posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała zgłoszenia w Programie Lojalnościowym na zasadach opisanych w Regulaminie oraz zaakceptowała warunki Regulaminu.
2. CEL PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Program Lojalnościowy ma na celu wsparcie sprzedaży i aktywizację sklepów
z asortymentem Organizatora. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Programu z przyczyn niezależnych od niego, w tym spowodowanych działaniem siły wyższej.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W Programie Lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny, a także inne osoby, niż wyżej wymienione, którym powierzono określone prace w związku z opracowaniem lub organizacją Programu Lojalnościowego, przy czym:
- pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z Organizatorem w okresie trwania Programu Lojalnościowego na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia, umowy o świadczenie usług (w tym B2B);
- za członka najbliższej rodziny pracownika uważa się jego małżonka/partnera, dzieci, rodziców i rodzeństwo, przysposobionych, a także dzieci, rodziców i rodzeństwo małżonka/partnera oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
- Udział w Programie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest odebranie od przedstawiciela Handlowego Miraculum S.A. Kuponu Promocyjnego.
4. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym należy odebrać od Przedstawiciela Handlowego Miraculum S.A. Kupon Promocyjny.
- Uczestnik, który dokona sprzedaży produktu z asortymentu marek wskazanych w Kuponie Promocyjnym wpisuje w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu datę sprzedaży oraz informację o sprzedanym produkcie wraz z kodem EAN.
- Za sprzedaż 20 sztuk produktów z asortymentu marki JOKO oraz wypełnieniu wszystkich pól w Kuponie Promocyjnym Uczestnik otrzymuje 1 (słownie: jeden) wybrany przez siebie Gratis w postaci kosmetyku z asortymentu Organizatora wskazany na liście załączonej do Regulaminu (Załącznik nr 1 – Lista Gratisów).
- Prawidłowo wypełniony Kupon Promocyjny należy przekazać Przedstawicielowi Handlowemu Miraculum S.A., który następnie dokona jego weryfikacji.
- Gratis zostanie przekazany Uczestnikowi przy najbliższym zamówieniu asortymentu Organizatora do Sklepu.
- W przypadku, gdy wartość Gratisu przekroczy kwotę 200,00 zł brutto, Organizator naliczy i odprowadzi zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10%.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawidłowości zgłoszenia, w tym żądania okazania dowodów sprzedaży (paragonu, faktury).
- Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego wykluczyć tego Uczestnika z udziału (jak również odmówić mu przyznania Gratisu), w stosunku, do którego powziął informację o działania sprzeczne z Regulaminem. Wykrycie okoliczności powodujących niespełnienie przez Uczestnika wyżej wskazanych warunków po dniu wydania Gratisu uprawnia Organizatora do dochodzenia zwrotu Gratisu lub jej wartości.
- Wybrany Gratis nie podlega wymianie na równowartość pieniężną Gratisu lub inne przedmioty albo usługi.
5. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu (dalej: „Reklamacje”) Uczestnicy mogą zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres sekretariat@miraculum.com lub listem poleconym, na adres Organizatora.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Programu Lojalnościowego oraz w terminie 30 dni od daty zakończenia Programu Lojalnościowego. Reklamacje otrzymane po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu w przypadku listu poleconego decyduje data stempla pocztowego.
- Reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko, dokładny adres sklepu Uczestnika, a także dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- O rozstrzygnięciu Reklamacji wnoszący poinformowany listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w zależności od sposobu przesłania Reklamacji do Organizatora.
- Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji są ostateczne i wiążące.
- W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, Organizator oświadcza, że nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
6. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych w związku z Programem Lojalnościowym jest Organizator, to jest Miraculum S.A. z siedzibą przy ul. Wschodu Słońca 8, 02-226 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne celem udziału w Programie.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w następujących celach:
- przeprowadzenia i realizacji Programu Lojalnościowego, przyznania Gratisów, przeprowadzenia procesu reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”);
- wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów o: rachunkowości, podatkach oraz z innych zobowiązań wywodzących się z obowiązujących regulacji (art. 6. ust.1 lit. c RODO),
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora jakimi są: kontakt z Uczestnikami lub ich przedstawicielami ustawowymi oraz ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1lit. f RODO);
- Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane w celach marketingowych za odrębną pisemną zgodą udzieloną przez Uczestników. W przypadku udzielenia zgód dotyczących kierowania do Uczestnika działań marketingowych i sprzedażowych określonymi kanałami komunikacji, to dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane, aby prowadzić marketing bezpośredni produktów i usług Organizatora. Podstawą przetwarzania jest dobrowolna zgoda uczestnika, wyrażona na piśmie lub drogą elektroniczną, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Programu Lojalnościowego, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z Programu Lojalnościowego i w związku z nim, jak również w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
- W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 4 powyżej, dane osobowe będą przetwarzane przez okres do wycofania zgody na otrzymywanie treści marketingowych i sprzedażowych określonym kanałem komunikacji przez Uczestnika, nie później jednak niż do zakończenia trwania Programu Lojalnościowego.
- Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być Organizator, podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów, franczyzobiorcy oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby narusza przepisy RODO,
- Dane osobowe Uczestników, nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/i danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Uczestnik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
- Uczestnik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w tym w związku z marketingiem bezpośrednim, w tym profilowaniem. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie miraculum.pl.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail:
sekretariat@miraculum.pl. - Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego,
w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych. - O każdej zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez komunikat e-mail lub ogłoszenie dostępne w miejscu uczestnictwa (np. w sklepie lub u Przedstawiciela Handlowego), z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem zmian w życie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Formularz zgody marketingowej dla Uczestników Programu Lojalnościowego został wskazany poniżej.
Formularz zgody marketingowej dla Uczestników Programu Lojalnościowego
Organizowanego przez Miraculum S.A. w okresie od dnia 20 maja do 31 grudnia 2025 roku
Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać materiały marketingowe/handlowe dotyczące Miraculum S.A. prosimy o podpisanie niżej wymienionej zgody. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych nie jest warunkiem udziału w Programie Lojalnościowym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania od Miraculum S.A., na wskazane przeze mnie w Formularzu dane kontaktowe, informacji handlowych, marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Miraculum S.A.
Zapoznałem/am się z zasadami przetwarzania danych osobowych wskazanymi w Regulaminie do Programu Lojalnościowego organizowanego przez Miraculum S.A.
______________________________________
Miejscowość, data
______________________________________
Podpis